torsdag 24 maj 2012

eliiiiiiit

tjec tjeec!
Kom nyss hem från hamnen. Sanna hade badat idag så då drog stoffe och jag med oss elton ner dit så att han också fick bada av sig , det var mycket uppskattat tills han höll på att drunka ....stoffe alltså.

Älskar verkligen vädret, när man inte är ute och njuter sitter man inne men öppna dörrar och fönster, även det är underbart! Plus att det bara är 22 dagar kvar i skolan vilket innebär 2 veckor och 6 dagar. Är både nervös och förväntansfull. Längtar tills man kommer bort från skiten men tror faktiskt att jag kommer att sakna det lite endån. Jag menar hur kan man inte sakna allt skitsnack och alla som förstör andras förhållanden och självklart alla idioter!
på skansen är alla inavlade idioter som inte har något vett i huvudet, folk som kommer till skansen tror väl att de har kommit till stockholms djurpark inte en skola på öland.
Men endån lixom , välkommen till öland, det du inte vet om dig själv vet alla andra. Så man vänjer sig till slut. Det tråkigaste med att lämna skansen kommer helt klart vara att inte ha Hellman som lärare längre, för trotts alla gånger han skrikit på oss och varit super trött på oss så vet jag att han kommer sakna oss...haha eller inte.

Nu ska jag nog gå ut en stund och njuta av vädret, ha de toppen , puss :*

bild från vintern 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar