söndag 6 maj 2012

sjätte maj tvåtusentolv

Hejsan hoppsan lillebror.
Idag är det sjätte maj vilket innebär att om 19 dagar åker vi till stockholm.

Igår så var vi i grönhögen , gjorde inte så mycket klagade mest på att det var så kallt och blåsigt där när alla andra la ut bilder att de låg och solade hemma på terassen. Idag så vaknade jag väldigt tidigt så då låg jag och läste lite bloggar och  sedan gick jag upp och kolla på the perfect man, har typ 20 nya filmer fast ingen jag vill titta på.  Skulle verkligen inte sitta fel med en långhelg nu igen, är så sjukt jävla trött.

Funderar på att baka något, ätedr ju inte godis så jag måste ju ha något annat ät äta på ..haha.
I fredags bakade jag två sorters muffins en kladdkaka och så hjälpte jag morsan att göra en äppelpaj. Så det får isåfall bli något som jag inte redan har gjort. Negerbollar kanske?
Aja skit samma.

Har inget mer att skriva för det blir ju endån bara en massa tråkig blajja när jag skriver något, såå. yup

Have a nice day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar