fredag 12 augusti 2011

Fest hos Mange, Mange, Mange..

För några dagar sen hörde jag min granne som är 65+ stå och sjunga på "fest hos mange" låten & sen dess har jag inte kunnat få ut denna bilden ur huvudet;

Tänk er en sån där gammal jätte tjock vit dator från stenåldern, typ sånna dom har i biblan på skansen & sen en gammal gubbe med feta hörlurar och sitta och digga med i låten & sjunga med, hahah, så sött,

Gårdagen spenderades i en bil tsm med familjen , vi åkte till Gränna och köpade polkagrisar :D , gått gåttigåttgott, vi åkte även förbi Kosta uotlet där jag fick ett par as snygga jeans shorts av sanna ! Tackar!
Ikv blir de mys med kräftor och massa gott!

Iaf, dom senaste dagarna har jag bara lyssnat på Filip Winther (aka Grey Coins) låtar , såååå sjuukt bra!
Han rappar lixom om allt mellan himmel och jord, skiter i vad andra tycker , kör på sin egen stil.

""Dom vill att jag ska ändra på min stil, men fuck stilar/
min musik gör jag till mig själv, så fuck vad ni gillar/
om jag vill att beatet låter såhär så gör det det/
och vill jag använda auto tune så gör jag deeeeet/
så lägg er fucking inte i min musik/
håll er borta från den och fuck, ni slösar tid/
så varför inte bara chilla?/
annars slår jag in tennisbollar i era munnar, hehe/""


Dagens outfit och facelook!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar