torsdag 17 maj 2012

Jeg er en hummer!

Idag är det den 17 maj , även norges national dag. Kommer ihåg typ i 3-4 så hade våran lärare någon syster eller något som bodde i norge så vi ringde henne på national dagen, fick lära oss norska ord och sjäng deras national sång.. Haha, så fula vi var allihopa.

Hittade även en skiva från när vi gick i sjuan. En bild på hela klassen , fy vad små alla var. Även små presentationer med bilder och lite fakta om oss, haha så sjukt jävla fula vi var! Tänkte först lägga ut bilderna här men isåg sen att det skulle inte vara schysst eftersom att alla såg ut som vi var 7 åringar som hade knarkat/rökt/supit heela livet.

Sjukt skönt med LÅNGHELG!
Har inga speciella planer direkt , men jag kommer iaf ha kuuuwligt.

Nu ska jag göra mackor i ugn och sedan ska jag nog sätta mig i soffan och titta på Stay. Den handlar typ om en självmordbenägen student som drar med sig sin psykolog in i en sjuk värld av övernaturliga händelser. Såg lite snuttar från den förut, verkar väll vara helt okej men vi får se hur den är! :)

PusssssssssN  :*


Tänkte bjuda på en bild men när jag startade webcameran så insåg jag att jag såg förjävlig ut, så japp. Ni får klara er utan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar