torsdag 24 maj 2012

Tja Tja Bloggen

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen. Idag är det torsdag och jag är hemma från skolan. Tror att jag har lite resefeber, men just nu vill jag inte åka. Jag vet det låter super tattigt men jag får alltid ångest när jag ska åka någonstans. Jag längtar som fan tills vi ska åka men jag längtar nästan lika mycket tills vi ska åka hem. Men det är bara tills vi sitter på bussen sen kommer allt att vara toppen :D

Måste åka till affären och köpa lite att tugga på till bussresan i morgon och sen plocka fram kläder och sånt.

Nu sitter jag och skriver på mitt so arbete som ska in idag/imorgon. Har skrivit på den skiten i typ 1,5 månader men kommer fan ingenstans. Har världens lättaste ämne, 11 september attentaten. Grejen är den att det finns så jävla mycket fakta men jag fattar den inte. Kraschade dem WTC av någon politisk anledning eller ville dom ha pengar? Fattar INGET.

Nu ska jag gå och göra toast och titta på top model med Elton.
PusssssssN :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar