torsdag 13 november 2014

Och så har den efterlängtade dagen passerat...

...Min 18årsdag har nu passerat och för en gångs skull kändes det faktiskt bra. Alla kom hem säkert och utan större skador. Trodde faktiskt att jag hade vunnit över förbannelsen och brutit den onda cirkeln med att det alltid händer något dåligt på min födelsedag (fick dock veta i efterhand att alla faktiskt inte hade klarat sig igenom dagen utan sjukdomar.....)

Men hur som helst, hur min 18 års dag var i övrigt? Den var grym.
Vaknade på morgonen och såg att jag redan hade fått en snap ifrån Case där han sa grattis. Dagens lycka var gjord likom. Åkte till skolan där det inte hände så mycket. Kom hem och åt och så kom Sanna hit och firade mig. Fick en massa fina saker utav henne. Bla, en egenskriven fanfic (som jag bad om för cirka 4 månader sen), specialdesignade glasunderlägg med bilder ifrån vår konsert den 18/2. En dvd med en autistisk atl konsert och lite roliga grejer. Fick även shotglas och en flaska Jack Daniels (som av någon konstig anledning var slut i morse....oooups.....?) (ni kan ju tänka er hur kul det var att gå till praktiken i morse och sitta på en full buss).  Fick också en Slytherin mugg utav Pontus.

Sanna och jag hade så kul igår och alltså helt seriöst. Hon är verkligen min bättre halva. Jag har aldrig så kul som när jag är med henne, hon tar fram min bästa (och vingligaste) sida.

Telefonen ringde konstant hela dagen från alla möjliga personer, bland annat min körskollärare. Haha, seriöst hur grym lärare har man inte som ringer och säger grattis. Som till och med HADE SATT LARM I SIN TELEFON OM ATT JAG FYLLDE ÅR.

Firade med resten av familjen i tisdagskväll. Fick då en glödlampsljusslinga (det var ett jävligt svårt ord..) som jag velat ha sååå länge. Fick en julstjärna och en SWAG mössa, den är sååå jag! Även en massa bra filmer utav min bror och en zombieöverlevnadsbok PÅ SVENSKA. Yaaay. Fick så många fina presenter utav alla, trots att jag inte ens har önskat mig något speciellt.

Imorgon kommer moster och dem och ska fira lite på kvällen.  Sååå trevligt . Firahelaveckanfriahelaveckanfirahelaveckanlåååång.

Är sååååå glad över att jag har min famlij. Den är grym och utan dem skulle jag vara som en vilsen och nerdrogad stjärna i Hollywood. Alltså ingenting värt. Ord kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar dem.  Tiomiljornertusengångertillmånenochtillbaka.

Slänger in lite bilder jag har sen igår på mobilen i ett annat inlägg. Pussokraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar