söndag 9 november 2014

Bruuuuh

Hallå, jag har ju glömt att visa / berätta för er att jag för någon månad sen tatuerade mig! Gjorde meningen "do it for the memories" på insidan av min överarm. Meningen kommer ifrån ATL's låt do it for Baltimore.

Tatueringens betydelse är att den ska påminna mig om alla äventyr jag haft, allt Sanna och jag har hittat på när vi vart på konserter osv. Den ska också symbolisera allt i framtiden som vi kommer att göra, istället för att tveka ska vi tänka att vi gör det för alla härliga minnen som vi kommer att få utav det.

Älskar min tatuering (trots att jag nästan bara har fått höra negativa saker om den, fuck you all motherfuckers) och planerar redan min nästa. Ska bara samla ihop lite pengar innan jag bokar tid, wohooo!

(Nej den är inte skev och färgen är inte så utsmetad som den ser ut, blev bara så när jag skulle ta några bilder lite hastigt så att jag kunde visa!)

OPINIONS??? 

1 kommentar:

  1. LOVE IT! Önskar att jag hade en likadan! Eller... Vänta nu...

    SvaraRadera