söndag 2 november 2014

Fördelar och nackdelar

Fördelar och nackdelar med en ny telefon

Fördelar:

-Den är snabb
-Den är helt tom på saker så man kan fylla den från början
-Den är ny
-Den är snygg
-Den har asbra batteri
-Den har INTE badat i kiss (än så länge) och känns därför ganska fräsch.


Nackdelar:

- Den är helt tom på saker och man måste fylla den ifrån början dvs, kontakter, appar, bilder osv.

- Den har så bra batteri (än så länge) att jag aldrig behöver ladda den. Laddade den till 100% vid typ 10 i morse och har användt den flitigt hela dagen och batteriet är endast nere på 73% !!?!?!!?! Min gamla hade jag behövt att ladda upp till 100% minst fem gånger under dagen.

-Den har så bra batteri att jag får lite smått panne. Jag har en tvångstanke om att jag alltid vill ha 100% på batteriet och gillar att ha mobilen i laddaren men eftersom att jag inte vill förstöra det så KAN JAG INTE LADDA DEN. INTE ENS PÅ NATTEN. HAR SÅN ÅNGEST. BEHÖVER PRATA MED NÅGON OM DETTA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar