söndag 23 november 2014

"vi har en svensk bok som vi läser på svenskan och en engelsk bok som vi läser på engelskan...den läser vi inte på svenskan..för den är ju engelsk" alltså ibland vet jag inte om det är jag som blir idiotförklarad eller om mina vänner faktiskt är så jävla korkade att de känner att de behöver förklara sådär invecklat.


Anywhooooreeeee, wazzaaaap dudes and dudettes??
Hur är livet? bra? bra!

Sitter just nu och har en paus ifrån körkortsteorikämpandet... herregud alltså. KommeraldrigattklaradennajävlaCfasen..
Börjar inte förrän vid 12 imorgon så får lite sovmorgon, wihoo. Åker sen hem direkt efter skolan och fortsätter med att plugga teori. På tisdag har jag körning igen och en stooooor läxa som jag måste ha gjort klart tills dess, bla C-fasen :))))).

Anywhore, hade egentligen ingenting att säga. PUSOKRAMM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar