torsdag 20 november 2014

Eat my words and swallow my sentences

Nämen hej hallå vänner. 
En liten uppdatering om vad som pågår i mitt liv som just nu känns helt oförståeligt jävla kaotiskt. Needed some familytime i tisdags och drog med dem till ullared. Hittade typ ingenting där förutom chips, en väska och en parfym. Vi var även i Värnamo en snabbis och sen stannade vi till i Kosta och kollade in juldekorationerna där. 

Har haft praktik ons-tors och nu ska jag inte ha det förrän vid jul då jag ska jobba lite extra. Cash is king liksom. 

Men alltså heeelt seriöst nu. I dno vad som händer med mitt liv, vart jag står eller vart jag är på väg. Just nu känns det som om att allting står still och att hela dagarna går på ren automatik. När jag kommer hem på kvällarna och någon frågar mig vad jag har gjort under dagen så vet jag inte. Jag minns inte vad jag gör om dagarna. Det enda som jag är helt säker på att jag har gjort idag är att jag var i lampaffären och fick hjälp av en jättenervös praktikant...(minns det endast för att jag funderat ganska mycket på om det märks lika mycket på mig att jag endast är praktikant/extra anställd som det gjorde på honom). 
Jag står still och stampar på samma ställe hela tiden, och alltså hur många gånger har jag inte skrivit detta. Men nu har jag fyllt 18 år och därför borde jag fan get my shit together och snart kunna veta det. 
Har varit 18 år i åtta dagar och det enda som har hänt är att mamma inte längre har makten över mina bankkonton, att jag kunde sjukanmäla mig ifrån mitt egna skolkonto och att de olika bankerna bråkar om mig. Hade jag inte vart så förbannat snål så hade jag åkt till Ica och köpt ett paket cigg som jag sen hade letat upp någon som kunde röka dem framför mig och långsamt döda mig med passivrökning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar