söndag 8 maj 2011

mer om igår .

Dagen började med att man gick upp ganska tidigt för att vi skulle åka till grönhögen , eftersom att linus va hos oss i fredagskväll och stannade till typ 2 så va man rätt seg.
När vi kom ner dit så gick stoffe, jesper, elton och jag på promenad ner till vattnet för att kolla om grönt till kaninerna , då kommer de en jävla huggorm mot mig och elton och jag får ju panik och börjar skrika och stampa och springa och ja vettefan, kommer inte ihåg för att jag blev så rädd!
tror fan inte att jag har varit så rädd någon gång, sen vågade jag inte gå tillbaka till stoffe så han fick komma och hämta mig.
Jag blev så rädd så at tårarna sprutade och hela kroppen skakade, tog flera timmar innan jag va "normal" igen..
aja, ingen blev biten och alla lever så de är lugnt!

jag klarar verkligen inte av ormar, jag hatar dom, jag är livrädd för dom, trodde att jag skulle dö.
tydligen så är huggormar giftagare när dom är minde (?) så då borde denna varit rätt giftig..
önskar morfar va där så han kunde räddat mig, jag kommer aldrig mer gå där utan att ha ngt som jag kan försvara mig med!
 aja, ha de gutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar