tisdag 31 maj 2011

Hur mycket emo är du?

[x] jag gillar stuprörsjeans
[x] musik är mitt liv
[x] jag skriver poesi/låttexter
[x] mitt hår täcker en del av mitt ansikte
[x] jag använder band t-shirts
[x ] jag vet vem Jeff Star är
[x] jag använder converse
[] jag använder Vans
[x] jag använder eyeliner
[x] jag har/vill ha läpp-piercing
[] jag lyssnar på SavesTheDay, Chiodos, Thursday och H.I.M
Totalt: 9

[ ] jag är med i ett band
[x] jag förstår att My Chemical Romance INTE är emo
[x] jag förstår att Green Day INTE är emo
[x] jag vet vad "mosh" betyder
[ ] jag har själv moshat
[ ] jag har blivit träffad av en moshare
[x ] hörnor är för riktiga coolingar
[ ] jag ogillar för det mesta MTV
[X] jag tar ofta bilder på mig själv
[X] ofta såna man inte ser hela ansiktet på
Totalt: 6

[x] jag kan inte leva utan min iPod/mp3
[x] jag vet att emo bara är en stereotyp
[ ] jag har tjocka oversized glasögon
[ ] jag har/haft tuppkam
[x] jag har haft svart nagellack
[ ] jag hatar min mamma
[ ] jag hatar min pappa
[] jag hatar min stad (host, stad?)
[x] svart är en fin färg
Totalt: 4

[x] jag lyssnar på musik just nu
[ ] jag vet vad hxc och sxe betyder
[ ] bilddagboken = beroende
[x ] jag brukar använda nitbälte
[x] jag har haft en kroppsdel signerad av ett band
[] jag har gråtit när jag lyssnat på Dashboard Confessional
[x] jag har/vill ha svart hår (kanske inte svart men mörkare)
[x] min garderob består mest av mörka kläder
[] jag gråter mycket
[x] jag skriver på mig själv
[x] jag har blivit kallad emo
[] jag hatar att bli kallad emo
Totalt: 8

Lägg ihop alltihop du fick som svar och multiplicera det med 3

Svar;  81
10-20 = du är inte i närheten av emo
21-31 = du borde fundera på vilken stil du har egentligen
32-45 = du har helt klart gått över till den "emotionella" sidan
46-66 = du är emo och du gillar det
67-100 = det bara skriker om att du är emo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar