onsdag 25 februari 2015

Det vankas onsdags utgång!

Hallå vänner! hur är det? - vem bryr sig :pPpPpP

Kom precis upp från ett låååångt och vaaarmt bad. Försökte att ånga ut min förkylning men det känns nästan bara som om att det blev värre lol. Ikväll ska vi i alla fall ut igen. Kommer antagligen att ångra det som fan imorgon när jag vaknar och inser att jag är sjukare än innan och inser att klockan bara är sex men att jag ändå måste gå upp för att åka till skolan. Känner mest YOLO.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, har mest chillat runt i kalmar och färgat håret. Min tatuering läker fint (om ni vill anteckna). Hade inte förvånat mig om den hade blivit infekterad för att den fick utstå sååå mycket baciller och baskilusker där i början när den var nygjord att den egentligen inte alls borde vara så fin som den är *peppar peppar ta i trä*.

Haaa de feeeeett bra, eller inte. Ni får välja själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar