onsdag 25 maj 2011

Ozzy Osbourne , - hjärta -


Lyssna på världens mest awesome människa medans ni fortsätter att läsa ;*

"En dag tar Tony en flaska blå sprayfärg och smyger runt på andra sidan räcket och sprayar Bills kuk när han står och pissar. Alltså du skulle hört skriket. Så jävla bra.  Men två sekunder senare svimmar Bill, ramlar över räcket med huvudet före och börjar rulla ner för slänten.
Jag sa åt Tony "Släng ett öga på burken är du snäll" på sidan av burken stog det med stora bokstäver "VARNING FÅR EJ KOMMA I KONTAKT MED HUD. KAN ORSKA UTSLAG BLÅSOR, KRAMPANFALL, KRÄKNINGAR , OCH / ELLER SVIMMNING. OM NÅGOT AV SYMPTOMEN INTRÄFFAR SÖK LÄKARVÅRD!."




"Herregud, sa Thelma . Vattnet har gått!
Vad menar du ? sa jag haru pissat på dig?
Nej, John - vattnet har gått!!
va?
BARNET KOMMER
-vi behöver en läkare !
-Nej de gör vi inte
-jo de gör vi stönade jag , jag mår inte bra
-john, sa Thelma du måste köra mig till sjukhuset NU
-jag har inget körkort
-sen när har lageen stoppat dig?
-jag är full
-du har varit full sen 1967, kom igen john skynda dig!




-Jag visste att bilarna här var stora , sluddrade jag, men inte så där stora!
-Det är en limousine , din idiot sa Tony.


Fuck i wish i was there ...




FUKKING PERFEKT!



1 kommentar: