onsdag 16 mars 2011

Dagen idag och i morgon

Skolan idag var rätt seg, hade två prov, fysik och biologi  jag hade pluggat som fan på biologin men endån kändes det som om , biologin va typ ett G prov och ett VG/MVG och VG/MVG var sjukt mycket lättare än G provet så jag hoppas att jag iaf kan skrapa ihop ett G, iaf sen när jag kom hem så la jag mig och kollade på sex and the city och har gjort det enda till nu.
Imorgon är det studiedag så de blir nog en rätt chill dag , är så sjukt trött så jag är bara uppkäftig hela tiden , nu kommer mamma och sanna säga "men de är du ju alltid så man märker ingen skillnad"
men iaf detta inlägget har tagit mig 2 timmar att skriva så, jaa
skriver senare ciaao


2 kommentarer:

  1. Du var typ lik Paow på den bilden...

    SvaraRadera
  2. Du behöver chilla ner dig du blir så trött av att vara arg hela tiden. Älskar dig fast du är arg.

    SvaraRadera