måndag 20 maj 2013

KÄNNER MARKEN VIBRERA TRE KRONOR REGERAR DET ÄR VÅR SIGNAL

RÖD ELLER VIT, GRÖN ELLER GRÅ, TILLSLUT KOMMER DOM VARA GULA OCH BLÅ FÖR INGENTING KAN STOPPA OSS. EN FÖR ALLA FÖR EN!!!!!

SVERIGE VANN HELA SKITEN!!! FATTAR NI DET!?!?! SVERIGE VANN ALLTSÅ I FINALEN MOT SCHWEIZ MED 5-1!!!!!

Helt sjukt vad glad jag är. Har nog nästan aldrig varit gladare. En av de bästa matcherna jag sett faktiskt. Var lite negativ i början när Schweiz gjorde sitt första OCH ENDA mål, men sen jävlar i fan vad bra det gick!!

Sabina kom hem till mig någon gång i andra perioden också,så då skypade vi med frida samtidigt som vi kollade på matchen och var livrädda för att det kom en massa fjärilar. När matchen var slut så hoppade vi runt och skrek som två idioter samtidigt som vi sjöng oss hesa till vm-låten. Inget konstigt alls alltså.

Nej  men alltså seriöst, jag är så glad och så hyper (fortfarande) så att jag kan inte koncentrera mig på att skriva ett bra inlägg, så ni får helt enkelt nöja er med detta tills vidare.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar