måndag 28 januari 2013

Ungcancer

Cancer har tagit personer som jag har älskat mer än något annat ifrån mig. Cancer har gjort att min mormor & morfar aldrig kommer att få se min ta studenten eller ta körkort. Cancer har gjort så att min familj förlorade två personer som betyder så mycket för oss alla, som alltid har funnits för oss i vått och torrt. Cancer har gjort så att jag aldrig mer kommer att få krama om mormor eller morfar & gjort så att jag aldrig mer få sitta i morfars famn i flera timmar. Cancern tog ifrån oss våra skyddsänglar på jorden. FUCK CANCER.


Ungcancer har en webshop där man kan beställa armband, kläder, tygpåsar osv med texten "fuck cancer" visste inte om att man kunde beställa sånt fören Frida visade upp ett armband hon hade fått. Hur fint som helst. Gick in på sidan nu och hittade ett linne & en tjocktröja som jag ska beställa så fort som jag får pengar nästa gång. Alla pengar de får in på att folk beställer därifrån går direkt till forskningen. Gå in på www.ungcancer.se och beställ något själv!

Jag kommer aldrig att kunna flytta hemifrån då alla mina pengar kommer att gå åt till att skänka till olika ställen. Cancer fonden, sen ska jag ju börja skänka till WSPA & kanske skaffa mig ett fadderbarn också. Det är sånt som kommer i sinom tid. Rom byggdes inte på en dag och det kommer inte heller detta göra. Allt får ta sin egna tid.

Jag är livrädd, rädd för allt, rädd för att någon mer ska drabbas, rädd för att fler kommer att få det hemska beskedet som förstör hela familjers liv. Rädd för att förlora de som står mig nära. Rädd för att se dem vara helt hjälplösa och rädda.
I wish cancer got cancer and died 




bilderna är tagna från ungcancers hemsida. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar