lördag 29 december 2012

Utkast

Har gjort säkert fem inlägg nu som jag har lagt som utkast bara för att jag inte kan få ihop det till något vettigt.Men jag tänkte såhär att ifall jag lägger dem i utkast så kan jag skriva klart dem ikväll eller någon annan dag då skrivarglöden är på topp, så förbered er på många långa hyfsat vettiga inlägg innom en snar framtid!

Vill ni ha en uppdatering om blåsan på min tunga? Det ska ni få.
Jag kan inte svälja pågrund av att den då råkar nudda tänderna eller kinden , jag kan inte äta något för att ifall det är några kryddor eller  något så hamanr det i blåsan och då gör det fruktansvärt ont.

Men ja, vi får se vad den här dagen har att bjuda på, något trevligt hoppas jag.Sitter just nu i min batman tröja som jag fick av carl i julklapp och kollar på how i met your mother medan jag väntar på att maten ska bli klar.

Nä men seriöst jag vill göra typ tusen inlägg men jag har ingenting att skriva om och när jag väl kommer på något så kan jag inte formulera mig. Sånna här inlägg som detta är ju bara så meningslösa. Ska bättra mig och skriva bättre inlägg, lovar.

Från mig till dig, en riktigt god framtid


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar