måndag 23 september 2013

lite roligt iaf..

Nä okej.. livet är inte lika dåligt som jag fick det att låta i förra inlägget. Har faktiskt en hel del saker att se fram emot nu som antagligen kommer att bli asbra. Det är skördefest nu i veckan/helgen vilket är bland det mysigaste jag vet. När man är ute och går på kvällen, gatorna är upplysta med marschaller och alla bara är så jävla glada (och fulla) sen så åker jag och de andra floristerna till Jönköping i några dagar, bor på hotell gyllende uttern, äter polkagrisar och shoppar på A6 (sen självklart lite skolgrejer med men detta är det viktigaste). Sen är det snart halloween också, den näst bästa tiden på året. Ääääälskar halloween. Sen är det inte långt tills jag fyller år heller, inte för att det är något jag firar men jag vet att när jag fyllt år så är det inte många dagar kvar tills det är julafton.

Kollade igenom mina bildmappar och hittade en massa bilder från typ halloween förra året och tiden innan/efter det;









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar