tisdag 7 januari 2014

att jag vill -  vara ledig idag
att jag har - världens bästa personer runt om mig
att jag lyssnar mycket på - vad andra säger
att jag funderar på - vad jag ska göra med mitt liv
att jag pratar – sluddrigt och dialektik
att jag inte gillar – barn och människor 

att jag avskyr när folk snackar - skit 
att kärlek är – underbart
att jag gillar – mat
att jag alltid kommer att –
att jag är förälskad i – mat
att sist jag grät var – ett tag sedan
att min mobiltelefon är – mitt allt typ
att när jag vaknar på morgonen – är jag på bra humör, tills jag går  upp
att innan jag går och lägger mig – funderar jag  

att idag har jag – inte gjort ett piss
att jag just nu tänker på -  mig själv
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag – gå i skolan
att jag hoppas – på att vi kommer åka någonstans i sommar
att jag verkligen vill - ha världens bästa sommarlov 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar