söndag 5 januari 2014

Var ett tag sedan.

Nu var det verkligen ett tag sedan sen jag bloggade, alltså bloggade på riktigt inte gjorde små fåniga tråkiga listor. Men ska försöka börja blogga lite smått igen då jag egentligen tycker att det är ganska kul.

Nu börjar jullovet lida mot sitt slut men jag ska inte klaga, har haft ett asgrymt lov med mycket skratt, en mysig julafton, ett mycket bra nyår och massa annat. Har umgåtts väldigt mycket med både vänner och släkt den senaste tiden, vilket jag tycker är jätteskönt. Har även hunnit vara i stan en hel del, espresso house känns som ett andra hem nu för tiden.

Men det är ju inte bara nu på lovet som det har hänt en massa. I november var jag och Sanna i stockholm där vi kollade på Black Sabbath och TRÄFFADE Ozzy Osbourne. Det är helt utan tvekan det coolaste som har och kommer att hända i mitt liv. Jag har liksom klämt på honom, rört hans hår. Helt sjukt alltså. Ryser bara jag tänker på det. Vi var 30 personer i Meet and greet gruppen, alla var mycket snälla och vi hade tur då vi fick vara med de flesta av dem på konsterten! Dagen efter att jag upplevt den bästa dagen i mitt liv så tog min syster även med mig på en chokladmassage som jag fick i försenad födelsedagspresent, det var så sjuuukt skönt och väldigt välbehövligt efter en kväll med mycket spänningar. Efter massagen gick vi till Jensens och åt massa mat och tvåååå stooooora efterrätter, då var jag verkligen i himmeln. Det är den bästa Stockholms resan jag någonsin gjort, den slog vår hockeyresa med hästlängder och då trodde jag att det var det bästa vi gjort. Är så galet tacksam över att Sanna alltid ställer upp och följer med mig när jag vill och behöver det, <3!

Eftersom att Sanna alltid följer med mig till Stockholm och överallt när jag vill gå på någon konsert så ska jag nu följa med henne till Stockholm i februari då vi ska titta på All time low, ett band jag aldrig lyssnat på men jag är skyldig henne det och våra resor har ju de senaste gångerna varit så otroligt lyckade att jag redan nu längtar rumpan av mig tills vi ska åka!

Den där senaste stockholmsresan är ju som sagt det bästa som någonsin hänt i mitt liv så vad jag än skulle skiva nu och berätta mer vad som har hänt skulle aldrig kunna mäta sig till den nivån så det är lika bra att jag avslutar detta inlägget nu.

Så nä nu ska jag bädda ner mig i sängen som kolla på Jackass innan jag ska sova. Ha de bra osv pussokram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar