måndag 11 april 2011

SKANDAL!

jag missade ju veckans ozzy citat :o , inte bra asso D:
kör det nu ist  & bara för att jag missade så tar jag en lång grej ist !

"vi hade fler förlovningar än vad dom flesta har bröllopsgäster. Efter den första var det oftast Sharon som blåste av. en gång satt vi i bilen på väg till ett mötre i LA när hon kastade ut ringer genom fönstret för att jag inte hade kommit hem den natten. Så jag gick och köpte en ny ring till henne. Sen blev jag full och tappade bort den men det märkte jag inte förens jag hade gått ner på knä, så där föll det på mållinjen.


Några dagar senare köpte jag en ny ring till henne och vi förlovade oss igen. På väg hem från en dyngslång spritorgie gick jag förbi en kyrkogård. Ovanpå en nygräven låg det en bunt jätte fina blommor , så jag snodde dom och gav dom till Sharon när jag kom hem. Hon blev så rörd att hon nästan började gråta
-du skrev till och med ett kort, vad sött !
plötsligt tänkte jag "ett kort, jag kommer inte ihåg att jag har skrivit något kort..." men det var försent. Sharon höll redan på att öppna kuvertet och ta ut kortet.


"till minne av vår käre Harry" stog det och ytterligare en ring åkte ut genom fönstret.
allt som allt friade jag till henne sjutton gånger."

Fortsättningen får ni på torsdag ! :)

1 kommentar: