söndag 17 april 2011

daaagen

Redan söndag..
jag blir trött i hela kroppen bara jag tänker på att det är skola i morgon, förhoppningsvis blir det en rätt chill dag , hoppas inte att vi ska spela upp i musiken i morgon  för de är jobbigt.
Hela dagen har jag gått runt och sjungt på den enda meningen i  "no woman no cry" som jag kan så jag har gått runt no woman no cry nooo woman no cry hela dagen, så fukking irriterade, kan man inte låten så ska man hålla käften.

Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår
när du somnar om natten, precis som jag
utan mening på jakt efter ruset, genom dunket och bruset
Du lever för skratten, precis som jag
Vi är som flugor i smöret på nån annans kalas
Vi proppar i oss och vi vaknar som as
Här ligger ångest och prylar i drivor, jag unnar mig skivor
Dom hjälper mot ledan, precis som du
Jag har tid, jag har lediga dagar, där jag sitter och klagar
och längtar till fredan, precis som du
Kan du höra hur det låter i ditt vilsna skratt?
Kan du känna hur det gnager i natt?
Det kallas tvivel...
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå
Det kallas tvivel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar