onsdag 6 april 2011

Pokemón

Du lär mig och jag lär dig pookemooon ,<3

Gaah , jag kan inte sluta tänka på när vi var små och alltid lekte med våra plast pokemón gubbar, vi hade typ jätte många olika gubbar , stoffes gubbe var hitmonlee , sanna va hitmonchaan och jag va farfetche haha, en liten fågel med en purjolök i käften ,<3

& när vi satt hemma hos mormor och morfar och tittade på våra pokemón filmerna och den där gubben som typ sover på nån ö , ba "jag behöver ett par byxor" , och dom där små rosa jätte söta sakerna som hoppade runt på små blad, åhhh, minnen <3

ingen förstår säkert mina fina beskrivningar av pokemónarna , men jag döör typ när jag tänker tillbaka på de.
skulle kunna mörda för att få uppleva det igen <3


Nu tänker jag bli allra bäst
och bygga upp ett lag
För jag ska söka och fånga flest
och träna dom var dag

...Jag ska resa från stad till stad
efter pokémon
Så får jag se från grad till grad
var kraften kommer från

Pokémon! (Måste fånga fler)
Det är du och jag
Tillsammans blir vi ett lag
Pokémon!
Ååh min bästa vän vi räddar världen om igen

Pokémon! (Måste fånga fler)
Helt okej
Vi vet hur man klarar sig

Du lär mig och jag lär dig
P-o-k-é-m-o-n (Måste fånga fler)
Jag ska fånga fler
Pokémon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar