lördag 16 april 2011

En punkt

Who's calling me from ah unknown number
Wi nuh answer nuh unknown number
Nah pick it up if it's a private call
Gangster nuh answa nuh private call

Vem ringer mig från okänt nummer
jag dissar privat samtal
nej jag svarar aldrig okänt nummer
ska vi snacka så riinger jag


vaknade vid fem över sju idag så då gick jag upp och gjorde scones till frukost, ganska gott faktigst.
Sen bakade jag flan och muffins.
Sen så gjorde Kalle och jag typ pizzzza & nu sitter jag här och undrar vad man ska hitta på .
Är för lat för att göra ngt idag så de blir väll att kolla på film hela dagen.

Började lyssna på lite låtar som jag lyssnade på för ett par sommar sen
tex, hal som en tvål, ölandstek, Ge mig lite mer , Fest hos mig, Vad söt du e, alla känslor & några till ! :)
Underbart bra låtar faktigst.

HA DE!


1 kommentar:

  1. Du har bakat så mycket gott idag borde nog bli bagare.

    SvaraRadera