måndag 25 april 2011

11 små sanningar om mig

1.jjag säger alltid att jag ska lägga in pengar på ett speciellt konto när jag får månadspeng men ist för att göra de så flyttar jag överallt pengarna till samma konto så att jag inte har ngt kvar.  
2.till utseendet är jag mest tjej med smink och sånna kläder och sånt men på insidan är jag mer som en kille
3. jag drömmer mardrömmar om konfimationslägret jag ska gå på i sommar
4. jag letar efter en billig chucky docka varje dag .
5. jag har många vänner men är väldigt olik alla,
6.på sommaren blir jag beronede av fjortismusik..
7. jag tror jag är mytoman..
8.jag är väldigt urdålig på geografi , det är ett under att jag vet att danmark ligger under sverige om ni hade frågat mig förra året har jag trott att de låg brevid..
9. jag höll på att dränka elton idag när vi skulle kolla om han kunde simma, råkade tryckka ner hans huvud under vattnet, men han lever!!
10.min humor är så låg att det ibland tar tid innan jag fattar mina egna skämt .
11. jag tror inte att man kan köpa vänner eller kärlek, men jag tror att man kan köpa tillit


what if I sätter my candybit in my hals when I av misstag råkar fall asleep

1 kommentar: