måndag 4 april 2011

Det kom en gång en gammal knarkare på klara polisstation , när han skulle tala fick han inte fram ett ord så han kunde varken sjunga eller tjalla

Dagen idag började med skolan , för en gångs skull var den riktigt jävla chill , förutom att mitt huvud höll på att sprängas.
Sen när jag kom hem så åkte sanna , stoffe , kalle och jag in till stan , först till media markt , sen modehuset där jag köpte två par sånna där svarta mjuka leggings saker sen köpte vi thai mat  efter de åkte vi till netonnet och sen typ hem.
När vi kom hem åt vi  sen gick jag ut på promenad geeeenom staaan chalalalalalal med sabina, den cheyen e gaaalen.

 & hallå , hahah, vilket skämt att kalle och jag skulle gå på sweden rock, hellre dör jag, nej men jag vill se ozzy <3
ska åka dit och ta mig in i hans buss, :D

Nu ska jag lyssna på Marilyn Manson så han kan bota min huvudvärk, tro det eller ej men det fuunkar ! ((:

In kom en gammal knarkare på Klara polistation
hans skor var våta och hans ögon kalla
när han skulle tala fick han inte fram en ton
så han kunde varken sjunga eller tjalla
vi la honom i en ensam cell hans säng var våt av blod
så småningom gick han in och ut från badhuset
en vacker dag dök han plötsligt upp med ett brev och på brevet stod
jag offrar mina skor för det gröna ljuset
jag öppnade brevet och jag läste som så
hej bröder lyssna nu till min historia
en gång var jag en vacker prins och lycklig som få
min faders stolthet och min moders gloria
jag fastar tydligen inte på bild idag ..

1 kommentar:

  1. Visst är Manson awesome mot huvudvärk? Mischa lärde mig det, trodde inte mina öron först :P

    SvaraRadera