torsdag 14 april 2011

Veckans ozzy citat

Här kommer fortsättningen på förra veckans citat ! :)

"Det roliga med att gifta sig i USA var att jag var tvungen att ta ett blodprov. Det hade inte förvånat mig om labbsnubben hade ringt mig och sagt "Mr Osbourne vi har hittat lite blod i din alkohol.

Det dracks mycket på det där bröllopet, för att inte nämna dom sju flaskor Hennessy vi hade i bröllopstårtan. Det var inte lagligt att köra bil eften en bit av den tårtan.

Svensexan var ett skämt. Jag blev så packad på hotellet att jag missade den. Det finns en bild där alla står och gör sig i ordning för att sticka och jag ligger däckad på sängen.
Bröllopsnatten var ännu värre. Jag lyckades inte ens ta mig tillbaka till rummet för att spendera natten med min nya fru. Hotellföreståndaren fick ringa upp henne klockan fem på morgonen och säga "kan du snälla komma och hämta din man, han ligger och sover i korridoren och blockerar vägen för städeskorna"


1 kommentar: