måndag 16 juli 2012

Idag

Idag har bara varit en sängliggande dag, igåkväll bär Stoffe och jag hade spelat så mådde jag jätte illa och hade ont i kroppen,speciellt magen, det var tyvärr kvar idag & ännu värre!

Men på morgonen åkte mamma och jag till stan en snabbis och sen efter det har jag bara latat mig i sängen. Flög upp när Stoffe kom hem för då skulle vi spela :D



Igår köpte Stoffe&Jag walking dead spelet och eftersom att det är den dra serien jag vet så var jag väldigt glad att det hade blivit spel, så vi körde första episoden igårnatt och den andra nu ikväll, sjukt grymt spel!!!!

Dock suger jag, men endån sjukt kul!



Nu ska jag sova, hoppas att jag mår bättre i morgon så att man kan hitta på något. Yappyapp det var det jag hade att säga , godnatt alla söta små änglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar