tisdag 16 oktober 2012

57 dagar kvar!!!!!!!

Tjenare bloggen!
Var ett bra tag sen jag skrev något så jag tänkte att jaf kunde göra ett litet kort inlägg!

Nu sitter jag på stoffes rum och pratar med jesper på skype samtidigt som jens är här inne också. Idag så har vi bara haft entröpenörskap hela dagen. På eftermiddagen när vi ska ha Antonio får man aldrig något gjort, idag på lektionen så satt vi bara och skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Som tur var så har man Antonio då och då går det rätt lätt att prta bort lektionen (oooooppppssss.....) slutade iaf vid två, alltså en timme tidigare än vad jag egentligen ska så då tog vi 20 äver bussen hem. Var hemme vid tre, gjorde lite frallor och äggröra,bacon osv :)


ska skriva ett rktigt inlägg om något som jag nämnt så många gånger innan men som folk rean verkar ha glömt lite senare. Kommer att läönka det till facebook, twitter & instagram så att idioterna det handlar om kommer att läsa det och förhoppningsvis ta åt sig. Om inte. Ja då tar jag fan saken i egna händer och letar upp de där små jävlarna. Jág har ju trotts allt lite respekt.

Peeeeeaaaceeee, de kommer komma ett till inlägg jnnom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar