torsdag 6 mars 2014

Busy doin' nothing

Som jag skrev i går kväll så har inlägg jag skrivit inte kommit upp, så jag får helt enkelt försöka sammanfatta denna veckan lite snabbt och lätt.

I måndags sov jag hos Bizzan, snackade mest hela tiden..och åt, det vanliga alltså. I tisdags hade vi florrelektion tillsammans med engelskagruppen...bf klassen alltså. ÄLSKAR att ha florrelektion tillsammans med dem för det är så kul att se dem stå och kämpa för att få ihop något samtidigt som vi ska försöka hjälpa dem så mycket som möjligt. Efter vår lektion skulle de egentligen haft en idrottslektion med oss men jag hade en tid på vc så hann inte vara med på den.

Alltså seriöst, läkare..blir så trött. Den första jag träffade sa direkt att det var en infektion och skrev ju därför ut medicin till det, den hade inte riktigt önskat resultat så gick ju som sagt dit igen och fick träffa en ANNAN läkare som sa att det absolut INTE var någon infektion utan något helt annat.. så han skulle ringa in till hud och kolla vad de tyckte att han skulle ge mig. Har liksom väntat i en halv evighet på att han skulle ringa och berätta det för mig men i morse hade jag fått ett brev där han skrivit att han tappat bort mitt mobilnummer, gg wp :). Men det löste sig i alla fall, har nu fått ut min nya medicin som jag ska äta två tabletter om dagen i tre månader, nu känns det i alla fall som om att det VERKLIGEN är på rätt väg. Nu känns det bra på riktigt.

Hade en lång men ändå rolig praktikdag igår. Jobbar med så himla roliga och sköna personer så vi har alltid så himla kul när vi jobbar. Idag har jag inte gjort ett piss. Imorgon får jag sovmorgon till 12 (<33) sen så möter jag upp Christoffer och Jesper, de skulle kanske träffa Pontus en stund eller något. Vi får se vad som händer.

Det var min vecka, haha, fett intressant jao mann1.
Nej, stick härifrån nu, BAH DRA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar