söndag 2 mars 2014

Försöker att inte tänka

Jag försöker på att inte tänka på att det gör ont, jag försöker att inte gnälla på att det gör ont. Det finns ju alltid de som har det värre än mig, jag borde inte klaga.

Men det gör ont. Infektionen har visst påverkat min kropp mer än vad jag trodde från början. Har inte märkt av det innan men sen jag fick antibiotikan så håller den på att ta med sig allt dumt bort ifrån min kropp, den kämpar och sliter och det tar hårt på mig. Jag är trött, jag mår illa hela tiden och det värker. Det värker i mitt skelett, det värker i min hud..det värker överallt.

Haha, nu låter det som om att jag är döende och trots min hypokondri så har jag insett att så är inte fallet. Allt låter även mycket värre när man skriver det, så ja, ni får väl ta det med en nypa salt.

Fortsätt kämpa, fortsätt kämpa...bara fyra dagar kvar nu! Och imorgon får jag träffa mina bruttor igen, så himla najs!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar