söndag 27 april 2014

Dream as if you will live forever

Denna dag har inte varit någon särskilt bra dag. När jag vaknade i morse så kände jag mest för att stoppa fingrarna i halsen och skrika tills rösten försvinner. Ja, det var en sån morgon. Vet egentligen inte varför ibland bara ifrågasätter jag min existens här på jorden. Har typ känt som om att jag har gått och hållit inne tårar hela dagen, som om att jag laddar upp för att någonting kommer hända och då kommer allt bara explodera och förstöra mig helt och hållet. Min kropp laddar upp för någonting nu och jag vet inte varför. Den laddar typ för krig och som om att det inte skulle vara nog så tar den här jävla allergin kol på mig. Denna ständiga huvudvärk som ingenting biter på och att hela tiden gå runt och vara trött och på dåligt humör. Nää, jag är trött på det här nu.

"Sometimes opening your eyes can be the most painful thing you ever have to do"

Vet inte riktigt vad jag ville få ut med detta blogginlägg. Jag antar att det bara är ganska skönt att skriva av sig om tråkigheter ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar