måndag 28 april 2014

lite kortis om dagen

Shit vilken härlig dag. Helt jävla underbart.
Var ledig idag då min lärare var sjuk så fick trots allt lite sovmorgon. En stund efter att jag vaknat gick jag ut och solade. Läste ju som sagt lite om vad som kan hända om jag ligger i solen, som ni såg i förra inlägget...alltså det blev ju inte lika brutalt som det stod där men solkänslig, röd och början till brännskador..ja det har jag :)
Sen kom Sabina hit och då åkte vi och köpte glass och satte oss vid hamnen och chillade. Alltså fattar inte, det var helt jävla vindstilla och helt bleke på sjön. Det var såååå skönt. Sen satt vi på kullen och chillade lite innan Sanna kom. Då gick vi hem och lagade mat samt chillade lite.
(försöker få rekord på hur många gånger man kan säga "chillade lite" i samma stycke...blev tyvärr inte så många :(( men det duger i krig!!)

Imorgon ska det bli ännu varmare än idag och idag var det ju överjävligt varmt så kommer ju antagligen att dö i skolan imorgon. Som tur var så har vi ju sovmorgon så behöver ju inte stressa iväg på morgonen och råka få på mig typ vinterkläder eller något.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar