onsdag 2 januari 2013

Sent inlägg

Förlåt att jag inte har bloggat tidigare idag, men jag gick ju upp tidigt och åkte iväg till gymmet. VI gjorde gymcirkel och mage/rygg pass som moster höll i. Det gick väl gaaaanska bra. Dock så blev jag så yr och illamående att jag trodde jag skulle dö.

Sen skulle man typ sparka lite med benen i luften och då låste sig mina knän så jag låg med benen rakt upp i vädret och kunde knappt röra mig , haha men annars gick det bra och det var gaaaanska kul...

När jag kom hem så duschade jag och sen började jag skriva lite på engelska uppgiften som ska vara inlämnad någon gång nästa vecka tror jag, kommer verkligen ingenstans med den där jävla uppgiften, man ska ha miinst två källor som inte är internet sidor, jag har kollat på en film men skulle behöva en bok också. Åh orkar inte.

Nu ska jag äta pannkakor, det kanske kan få igång min engelsktalande sida.

Pusssss & kraaaaam

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har en fin mage nu då ;)

    Fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott med pannkakor! Fin blogg, ha en bra forsättning!

    SvaraRadera