lördag 26 april 2014

It would be nice to have a blow job from your mooooooom

Tjena hallå hej.

Imorgon är det sista lediga dagen innan skolan börjar igen, känner verkligen inte för det men borde inte klaga då jag har haft ett grymt lov plus att vi bara går i skolan tre dagar till innan vi åker till Jönköping och Stockholm...så jag tror att jag ska överleva i alla fall.

Igår åkte hela familjen ner till Grönhögen och sov där.. alltså verkligen hela familjen. Det var sååå mysigt. Var en evighet sen vi hade en riktig sån familjekväll tillsammans allihopa. Det var sååå najs. Åt gott och spelade lite. Idag har vi bara chillat i solen och grejat med huset på in & utsidan.
Eftersom att jag fortfarande äter de här penicillintabletterna så får jag egentligen inte vara ute i solen..det suger så brutalt mycket för jag har haft hur många guldtillfällen att kunna sola hela denna veckan och så får jag inte det :(( Har gått runt med heltäckande kläder på mig hela dagen och när jag låg ute och sov en stund så låg jag med huvudet ner mot marken men ändå så lyckades jag bränna näsan och kinderna??

Om jag inte hade haft min familj idag så hade denna dagen sugit så brutalt mycket, jag misstänker att alla mina vänner har gaddat ihop sig och gjort någon "ignorera-mat-dag" för att ALLA som jag skrivit eller snapat idag har öppnat utan att svara?? Alltså samma person har gjort det mer än en gång. Seriöst, y do yo hajt me?? :( #cut4mat  Känner mig så bortglömd :(
AJA, SKIT PÅ ER, JAG GILLAR INTE ER HELLER.

Nu ska jag gråta lite över fanfics och äta godis. Så stick.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar