måndag 14 april 2014

Post-concert depression

Hallååjaaa vänner och ovänner, var ett tag sedan jag tittade in här.

Det har inte hänt särskilt mycket saker i mitt liv som är värt att lägga ner tid på att skriva om men kan sammanfatta det lite snabbt i alla fall. Det är idag 55 dagar sedan jag var i Stockholm och jag lider fortfarande av post-concert depression vilket gör min vardag ganska usel och som om att det inte skulle vara nog så missade jag min chans att få vara med i Full Frontal pga åt glass :). Seriöst, har sån ångest för detta, jag har ALLTID min mobil med mig och den ENDA gången jag lämnade min telefon den helgen pga skulle bara ta en snabbfika så ringde dem och jag missade samtalet med TVÅ MINUTER. Gråter. Livet suger. Det var även 143 dagar sedan världens coolaste och bästaste person höll om mig och så var det 221 dagar sedan jag hade den bästa tänkbara kvällen i Kalmar.
VARFÖR KAN MAN INTE BARA FÅ UPPLEVA VISSA STUNDER IGEN?

Om cirka en månad så åker vi fllorrar till Jönköping och chillar i några dagar och morgonen efter att vi kommer hem därifrån så åker jag och Bizzan till Stockholm, kommer bli sååå bra!! Kan även meddela att jag om 212 dagar fyller 18 år och DÅ JÄVLAR. Det är helt ok att börja sända gåvor och presenter redan nu, jag uppskattar allt (typ).

Förövrigt så suger det att sista HIMYM har sänts och att det var så urdåligt. Det suger även att säsongsavslutningen på TWD var så galet långtråkig och inte alls spännande och det suger att PLL har ett aplångt avbrott tills nästa säsong så jag tror att jag kommer hinna dö innan jag får veta vem A är.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar