måndag 12 maj 2014

AWESOME

Är så gääälet brutaaaalt jävla trött. Har knappt sovit på en vecka, men det gör inget för att det har vart så grymt kul. Har dock vart regn och blåst hela tiden vilket förstörde lite.

Jönköping var iaf asnice, borde fan ha magrutor efter de dagarna för att man skrattade så mycket. De där brudarna är så gääälna. Fick äntligen äta pizzan som jag längtat efter sen i Oktober, fick hemkörning av mc donalds, gick bokstavligtalat in i väggen och några gubbar som lika gärna kunde vart våra pappor ville typ gifta sig med oss. Det var asnice.  Var även på något jävla krematorium det var brutalt. Hade allsång i bilen och köpte massa polkagrisar. 
Kom hem i torsdagskväll och då var det bara att duscha, packa om och sedan sova. 
Stockholm var också asnice, bodde hos Sabinas morbror och hans fru vilket också var asnice.. ja allt i mitt liv är asnice nu för tiden. Chillade runt en massa på stan, åt världens godaste tacotallrik, kollade på eurovision, chillade med Anton Ewald och tog hiss-selfies samt gick vilse på NK (det var bara den gången vi var lite vilse, annars hade jag STENKOLL på vart vi var och vart vi skulle, är så imponerad på mig själv. Hade vi inte åkt upp och ner en massa på NK så hade jag hittat ut därifrån utan problem också.) 
När vi skulle till bussen igår så åkte vi förbi Gullmarsplan, såg liksom allting. Stället där vi träffade Gristian, trappan vi gick ner för när vi var lite vilse och parken vi gick igenom. Det var sååå sooorligt.

Varje gång jag är i Stockholm så längtar jag mer och mer tills jag flyttar dit, för det ska hända. Så är det bara.

Nu känner jag dock mest för att låsa in mig på mitt rum och aldrig mer behöva träffa någon, är så trött på människor.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar