måndag 5 maj 2014

Seperationsångest

Kommer inte vara hemma på cirka en vecka nu. Imorgonbitti så åker vi florrar till Jönköping igen och chillar lide, kommer ÄNTLIGEN få äta världens godaste pizza igen. har längtat så länge efter denna pizzan, ord kan liksom inte förklara hur jävla god den är. Kommer hem på torsdag kväll och då måste jag packa om och förbereda för på fredag morgon åker jag och bizzan till Stockholm i några dagar. Kommer bli sååååå naaaajs!! Dock så har jag redan seperationsångest ifrån min lilla vovve men det skiter han fullständigt i.

Har typ stressat ihjäl de här senaste dagarna för att de har känts som om att jag har haft tusen saker som jag behövt att göra innan vi åker (dock har jag typ löst stressen genom att kolla på keeping up with the Kardashians..). Men nu känns det äntligen som om att allt börjar bli ok igen.
Har spenderat denna dagen i skolan, hos bizzan, i mitt rum där jag gjort desperata försök till att få ihop en någorlunda vettig packning och nu avslutat dagen med att kolla på STD (jag vet det är skitkul...det är ok att sjunga "I've got STD's!!!).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar