torsdag 25 juni 2015

Brållis 2015 och Adam Fucking Elmakis

Hallihallå era as.

Jag ligger just nu nerbäddad i sängen efter att ha packat och förberett en massa inför bråvallis som jag ska till imorgon. Är galet tagg på det. Dock ångrar jag helt fruktansvärt mycket att jag inte bokade en tredagars trots allt, jag hade kunnat lösa allt och jag hade i så fall just nu kunnat springa in i Adam Elmakias inne på festivalområdet då han just nu bara går runt och chillar .... ugh, hatar mig själv lite för det faktiskt. Vill så gärna träffa honom och få en bild ihop med honom. Det är helt galet. Får bara hoppas att han kommer göra detsamma imorgon och att jag har turen på min sida så att jag bara kan rååååka träffa honom.

Var dock nära att vi inte ens skulle kunna ta oss iväg överhuvudtaget då min älskade lilla skitbil bestämde sig för att nu var ett bra tillfälle för att gå sönder...igen...Känns som om att vi precis gått igenom detta...men som tur var så känner vi galet snälla personer som lånar ut sin bil till oss så att vi kommer iväg iaf. Så himla glad för det.

Förhoppningsvis så har vi vädret på vår sida imorgon, antagligen inte men man kan ju alltid hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar