måndag 6 januari 2014

10 saker ni KANSKE inte visste om mig

1. Jag tycker att det är apkul att storstäda
2. Om mitt rum är stökigt så mår jag dåligt, mår dåligt om jag är på stökiga ställen haha det låter apknäppt men är liksom uppväxt med att alltid ha det rent och fint hemma.
3. Om jag inte är hemma och knappt har något batteri i telefonen så blir jag jättestressad
4. Jag kan i stort sett alla replikerna i Harry Potter filmerna 
5. Jag har sett alla släppta HIMYM avsnitt och tycker fortfarande att de är lika bra. 
6. Jag kan aldrig hålla tyst om mina åsikter utan måste alltid säga dem, högt och tydligt..
7. Jag är extremt dålig på att plugga, har aldrig behövt att göra det och det är en av anledningarna till att jag går den linjen som jag gör. 
8. Jag är extremt lat och undviker gärna grejer som jag tror kommer bli jobbigt.
9. Jag är väldigt lättretlig och om något inte går som jag tänkt surar jag ihop.
10. Jag skulle gärna vara vältränad och bara äta nyttigt osv men vem fan pallar det liksom. 

Gick runt med ett sånt här märke på halsen i två veckor efter halloween, de två veckorna hade jag praktik :)
Tillslut såg det endast ut som ett enda stort sugmärke...haha det var piiin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar