måndag 6 januari 2014

Tjenis penis

Har precis duschat och sitter just nu och kollar om walking dead från början för cirka elfte gången. Så sjukt bra serie det där alltså! Måste även packa ihop skolväskan eftersom att skolan börjar imorgon. Dock riktigt skönt att vi börjar på en tisdag då vi har sovmorgon till 12, hade aldrig klarat av att gå upp vid fem imorgon liksom så det är riktigt skönt att inte behöva gå upp så tidigt första dagen. 

Idag har jag bara slöat hela dagen, tror att jag håller på att bli sjuk också så kommer nog inte göra så himla mycket mer resten av dagen heller, kanske plugga lite körkortsteori om jag orkar. Gjorde ett test igår när jag inte hade pluggat något överhuvudtaget och det gick inte så överjävligt dåligt som jag trodde att det skulle göra så ska börja ta tag i detta pluggandet på riktigt nu, så att jag kan få mitt körkort så fort som möjligt efter att jag fyllt år. 

Haaa de gööötttt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar