tisdag 7 januari 2014

2014-01-07

Första dagen tillbaka i skolan efter lovet var helt ok, hade ju redovisning men vi är ju inte så många så det är aldrig något att oroa sig för. När jag kom hem så gick jag och Sabina ut i skogen och plockade material inför någon uppgift vi har imorgon, hittade inte så mycket men det får duga. Nu ska jag bara sitta i soffan och lata mig samt äta choklad och popcorn resten av kvällen.

Fick även hem några snygga kuddfodral som mamma beställt, kanske lägger upp bild på det senare. Sen så fick jag även två jättesnygga lampor och några tavlor av lilla mammut, bäääst är hon <3
Måste skaffa mig några fler ramar så att jag bland annat kan sätta upp min nya Hobbit bioaffisch och lite fler roliga bilder på väggen, min fotovägg börjar faktiskt ta sig nu, tycker att det är så mysigt att ha massa bilder och affischer uppsatta runt om i rummet, det blir så personligt då jag bara sätter upp saker som jag verkligen tycker om, till och med lilla subban tavlan har äntligen kommit upp på väggen...haha alltså om någon skulle sno den eller öppna upp den och kolla vad som finns i den så skulle det bli riiiiktigt pinsamt. Skulle aldrig mer kunna visa mig i Kalmar.

Nu ska jag fortsätta kolla på Big bang theroy och tjocka i mig en massa gottigt, ha det bra :*

GamerMat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar