tisdag 7 januari 2014

Nytt till rummet

Som jag skrev i ett annat inlägg så har mamma köpt hem en massa fina grejer till mitt rum. Har tagit några halvdana bilder på grejerna nu...får skylla på att de är tagna med min mobil och att ljuset inte var speciellt bra. Men jag gjorde iaf ett försök och jag tror nog att ni ska kunna se vad bilderna föreställer utan större problem.



                                                                                                                                                                                            
Fyra jättefina och mysiga kuddfodral som i helgen ska invigas!

Här är alla fodralen plus två små tavlor som nog också ska kunna hitta en plats på väggen. 




En ny galet snygg sänglampa 


Och en likadan till, nu väntar vi bara på gardinerna som ska komma inom två veckor. Lääängtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar