söndag 3 juli 2011

VAR INTE OROLIG FÖR DU ÄR DEN ENDA

Igår kväll åkte familjen till grönis och sovde där tills idag , riktigt mysigt !
Dock så kan jag nästan sätta hur mycket pengar som helst på att de spökar där, men de gör de lite mer hemtrevligt.

Har precis kört lite Saw dataspel men av ngn konstig anledning så ska de vara alldelses för svårt för mig så jag har frågat typ alla skansens fd datanördar om hjälp , pinsam chey hey.
Iaf så har jag så jävla tråkigt just nu så jag ska köra 5 sanningar.

1. Jag är väldigt rädd för att gå på toa, jag är rädd för att de ska ligga/ komma upp en orm eller råtta i toan , för några år sen fick alltid stoffe eller ngn annan kollai toan innan jag kunde gå, de händer fortfarande ibland men inte lika ofta. Dock skyndrar jag mig alltid väldigt mycket och stänger locket väldigt noga!

2. Jag uppmanr alla andra till att använda grooveshark fast jag själv håller mig till spotify.

3. jag har en sorts skräckblandad förtjusning till spöken och övernaturliga saker, jag tycker att det är skit läskigt men vill endån utforska det mer.

4. Många människor tycker att jag är mer som en kille än som en tjej för att jag spelar wow, silent hill, gta osv, men wtf, it's ,my life :D

5. När jag var liten så såg jag en serie på tillbaka till vintergatan som heter flickan vid stenbänken och jag har fortfarande mardrömmar om dom presonerna och de avsnittet är anledningen till att jag alltid är så rädd att vårt hus ska brinna ner eller dyl, är fortfarande lika rädd för de avsnittet nu som jag var då!

Funderar på att kolla på one missed call innan jag ska sova, beror på om dom andra i huset sover eller inte *kollar ut genom dörren*
verkar som alla andra sover , får jag väll med göra de då, god natt ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar