måndag 18 juli 2011

Vill du gå ner i vikt ? Ta lite "yes" diskmedel det står att de tar bort fett.

Har varit lite dålig på att blogga men har inte haft ngt viktigt att säga :)
iaf så kan jag berätta för er att Harry Potter and the deathly hallows part 2 är den bästa filmen jag någonsin har sätt , ska fett lätt se den på bio igen!
Jag tror faktigst att jag dog lite när snape "grät" , de va så sorligt :( , han dog ju i onödan !!!

Jag har även kommit på att jag är väldigt dålig på att stava, ifall jag sitter och skriver massa onödig skit (som vanligt) så har jag jävligt många stavfel, , tror jag ? :s

På torsdag är de marknad , får se om jag hittar ngt, sanna och jag va på färjestadens marknad men hittade ingenting , eller jag fick en klänning av sanna som jag ska ha på hennes födelsedag, men de va de enda.
& varför måste sanna fylla år nu!?, mitt i sommaren, får kolik om inte någon av presenterna kommer då hänger jag mig !

HA EN JÄVLIGT BRA DAG !!  :*

1 kommentar: