onsdag 24 april 2013

1. Namn du vill bli kallad? - Mat
2. Exakt ålder? - 16 år 
3. Bor? - någonstans på stora öland
4. Bor tillsammans med? - mamma,pappa & bror.
5. Husdjur? - hund och kanin 
6. Färg på ditt hus? - grått
7. När är du född? - 12 november 1996
8. Klass? - HVFLO12A
Vilket år tar du studenten? - 2015 eller något
 Något jobb? - typ, eller i alla fall på sommaren
11. När ska du sova ikväll? - typ vid elva
13. Duschat idag? - noe
14. Kramat någon idag? - ohyess
15. Pussat någon idag? - ohnoo
Vad har du ätit? - vad har jag inte ätit idag? 
Dagens klädsel? - svarta jeans, grå tröja
19. Dagens Snygging? - personen jag såg i spegeln...trololololol
20. Dagens roligaste? - inte sabina eller frida iaf ...hohoh
21. Har du många vänner? - ja hyfsat 
22. Dagens godaste lukt? - hahah....en på skolan luktar ju gaaaaanska gott. 
23. Vem kramade du senast? - sabina tror jag 
24. Hur många vill du ha sex med? - 500 
25. Hur många gånger har du varit riktigt kär? - haha typ en gång 
26. Hur många har varit otrogna med dig? - no1
27. Har du pojk-/flickvän? - no
28. Vem pratade du med i telefon senast? - friday 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från kalle det stod "aah och nu ska jag äta donken :D!"
30. Hur lång är du? - 1,60 typ.
31. Vilken sorts musik lyssnar du på? - Det är pretty blandat 
FAVORIT:
31. Film? - Sagan om konungens återkomst. 
32. Låt? - byter hela tiden 
33. Mat? - ALLT
34. Dryck? - vatten
35. Stad? - vet inte ens vad en stad är 
Land? - kanada <3
Ämne i skolan? - vet inte riktigt
40. År? - 2012

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - mamma
42. Personen pratade med? - mamma
43. Gången du spydde? - typ ett år sedan 
44. Gången du grät? - var ett tag sedan 
45. Pizzan du åt? - gyros <3333
46. Gången du var i Göteborg? - nån månad sen 
47. Gången du var i Stockholm? - maj förra året 
48: Låten du lyssnade på? - egon 
Gången du var hög? - ystday
Personen som såg dig gråta? - brukar inte gråta så folk ser det så det var kanske på mormors begravning? 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på 
54. Tv-spel eller datorspel? - både och 
55. Singel eller upptagen? - 4evah alonh
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - hahah, hur gamla är dessa frågorna ?? 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Snygga skosnören ska vi hångla? 
59. Big brother eller paradise hotel? - The walking dead 
60. Svart hår eller blont? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - spelar no roll 
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänstah biatch 
65. Coca cola eller fanta? - vatten
66. Pizza eller kebab? - kebabpizza 
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda är ju bra.
69. Leva eller dö? - leva, och sen dö någon gång. 

ANTAL:
70. Personer du älskar? - har aldrig räknat 
71. Personer du hatar? - fler än jag älskar
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Till mig? brukar inte räkna det heller men snabbt tänkt är det väl typ 15 stycken
74. Glassar du ätit på en dag? - Men snälla jag räknar inte varje gång jag gör något. 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - zerozoro
76. Gånger du haft minnesluckor? - Om jag haft det skulle jag inte kommit ihåg det 
77. Piercingar har du? - tre
78. Personer du saknar just nu? - none.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - neevaaaahh

VEM:
81. Ska du träffa imorgon? - familjen, klassiskompisar & massa människor på vårfesten 
82. Sjöng du senast för? -jag och sabina sjöng rätt fint för folket i skolan idag 
Hade du senast en msn-konversation med? - åh msn <333, vet inte riktigt, det kan varit nästan vem som helst.
Spelade du tv-spel med senast? - bror min
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen speciell person, bara en lukt <3333
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hur många stenar finns det? 
87. Förtjänar att dö? - finns mer än en.

VAD:
90. Gör dig glad? - subban & mat
91. Gör dig ledsen? - att vara hungrig
92. Skulle du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - gå hungrig
94. Vill du ha nu? - massa sötsaker & latte 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - meet and greet med ozzy osbourne
96. Längtar du till? - november
97. Tycker du om dina betyg? - har inte sett dem så kan inte uttala mig om det 
98. Tycker du du är cool? - coolast 
99. Är det bästa som har hänt dig? - har hänt ganska mycket bra faktiskt 

Var ett tag sedan jag uppdaterade här nu igen. Vet inte om jag fyllde i denna listan för någon vecka sen eller inte men hur som helst så har jag gjort det nu igen. Har nationella prov heeeela veckan och imorgon ska jag gå i skolan från 08:15-21:00 längtar så mycket.  Annars har jag inte gjort så mycket, gått i skolan, varit på subban, varit på världens bästa praktikplats, skypat & "sovit över". 

pussochkramgosisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar