torsdag 4 april 2013

TJÄÄÄÄÄNA

Har suttit och stalkat massa personers ask's hela dagen, måste verkligen skaffa mig ett liv..
Har riktigt jävla långtråkigt så jag tänkte att jag skulle fylla i en sån här list jäveeeel, hohoh



SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan? - tungan tror jag 
2. Vara seriös eller rolig? - Rolig, jag är alltid rolig 
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Röd
4. Brinna upp eller drunkna? - skjuta mig 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar.
SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? - Jag tycker om många 
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Höst
4. Vänster eller höger? - vänster
5. Soligt eller regn? - Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? - beror på humöret 
OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? - 10:05
2. Fullständigt namn? - Matilda Moa Mikaela Hallberg 
3. Vart vill du bo? -  vet inte riktigt 
4. Hur många barn vill du ha? - INGA, hatar barn.
5. Vill du gifta dig? - kanske 
6. Rullar du spagettin eller skär? - Rullar
7. Har du ätit sushi? - yesss
8. Favoritglass? - Ben & Jerrys cookie dough
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - inga 
10. Humör? - trött 
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? - nopp 
2. Sjungit? Jora 
3. Blivit kramad? - Japp
4. Känt dig fånig? - hohoh yess
5. Saknat någon? - japp 
6. Dansat galet? - hohoho, nej sånt gör inte jag hoho
7. Klippt håret? - nopp 
8. Gråtit? - Ja, när jag brottades med de äckliga jävla cyklarna 
9. Ljugit? - nej jag ljuger inte hehehohohahah
10. Blivit kysst? - nopp 
GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej, jag är en duktig flicka 
2. Har du hund? - jappsi, en mops sen typ 2-3 år tillbaka 
3. Tycker du att du är attraktiv? - Självklart, det gör väl alla??? 
4. Sover du helst själv eller med någon? - beror på 
5. Tror du på spöken? - OM jag gör.. 

VEM...
1. Pratade du senast med? i telefon? det var nog Jesper
2. Skrev senast till dig?  karlkallekarlkarl
3. Saknar du just nu? ingen tror jag 
4. Tror du tänker på dig just nu? vet inte, hade vart lite kul att veta 
5. Önskar du var hos dig nu?  någon rolig jävel 

VAD...
1. Åt du senast? Dajm kaka
2. Tittade du senast på för film? Fucking åmål hohoh
3. Sa du senast? uäääääääwk
4. Stod det i ditt senaste sms? LOL visste jag inte :P 
5. Vem var det ifrån? fortfarande karl


SHIT SÅ KUL FRÅGOR OCH SVAR HOHOOHOH 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar