måndag 28 oktober 2013

DOWN IN THE DEEP OF GOBLIN TOWN

Behöver verkligen en veckans lov efter denna förkylningen.  Trodde att jag skulle dö på praktiken i torsdags, på riktigt alltså har aldrig i hela mitt liv mått så dåligt. Hade så ont i halsen att jag varken kunde svälja eller andas normalt. Febern steg under hela dagen och en stund innan jag skulle gå hem blev det så illa att jag höll på att svimma i trappan, spy och när de pratade med mig så var det som om att jag var någon helt annanstans. Tog mig i alla fall hem och dagen fortsatte lika illa som den hade börjat. Tvingade iväg mig till skolan i fredags trots att jag egentligen inte alls orkade och hela dagen kämpade mot illamåendet och febern, men ångrar verkligen inte att jag gick till skolan för fy fiskmås vad roligt det var. Det var halloween på skolan så allt var nersläckt, några var utklädda och så bjöds det på bål och godis osv...Det var verkligen sjukt kul!

Har liksom inte så mycket mer att berätta om mitt egentligen helt ointressanta liv. Fick en ny "skoldator" i form av en iPad, det var najs. Ännu en anledning till att gilla skolan. Har praktik två veckor efter lovet så kommer inte få vara i skolan på jättelänge, buuhuuuu :''''''(. 

Lite bilder får visa vad som har hänt på senaste tiden. 

Ätit massa gott

Försökt att fånga hela familjen på en bild

Fått en ny liten niiin

Lekt på IKEA

Lekt på IKEA

Kollat på nya chucky filmen

Nya "skoldatorn"

Floristat oss

Halloween

Halloween på subban


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar