söndag 6 oktober 2013

En fjantlista att fylla i när man har sådär jävla tråkigt.

1. Om du hade fått byta kön för en dag, vad hade du gjort?Det första jag skulle gjort hade varit att stå upp och kissa. Sen hade jag nog bara köpt en massa parfymer.


2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
jag är så oromantiskt så antagligen inget. 

3. Vilken är din favoritstad i världen?
Jag vet knappt vad är stad är..


4. Du är en superhjälte - vilken är din superkraft?

.. det hade ju vart coolt att kunna veta vad andra tänker.

5. Vilken är den bästa konserten du har sett?
Ozzy and friends, stockholm stadion 25 maj 2012. 

6. Hur många gånger har du varit kär?
Helt seriöst. Aldrig.


7. Är du riktigt dålig på något? 

Allt. 

8. Senaste 3 inkomna sms? 

"tack för infon, pösss"
"okej<3"
"Ja det är de men nästa gång ska jag va emo ;)"

9. Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Då får du klä dig efter det då!!!! ;)"


10. Vilket är ditt favoritämne i gymnasiet?

Ähh, vet inte. Engelska lektionerna är ju ganska kul.  
11. Vilken är din favoritfrukt?bappelsingubbjävel.

12. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
hon i män som hatar kvinnor. 

13. Vad är du rädd för?
Jag är fan inte rädd för något... eh.. 


14. En person du tycker är snygg?
Norman Reedus. <3

15. Blir du lätt svartsjuk?
*rmjaa



16. Din favoritkaraktär ur en serie?
Daaaryyyl Diiiixooooon 


17. Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?kaaaaaarl 

18. Vilket språk hade du velat lära dig?
Norska. 

19. Vad för sorts killar faller du för?
Typ...roliga och charmiga. 


20. Var vill du åka just nu?
London kanske

21. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Biljetter, fett najs 

22. Vad stör du dig på hos andra människor?
Dramatiska skitmänniskor som gör en höna av en fjäder, människor som alltid ska ha uppmärksamhet, personer som aldrig kan ha fel. Finns så mycket :) 


23. Var handlar du mest kläder?
H&M , bikbok, gina 

24. Vad tycker du är fult?

människor. 
25. Vad är det pinsammaste du har gjort?
Mina dagar går typ ut på att vara pinsam så jag vet inte riktigt.. händer så mycket hela tiden. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar